Ösese Vol.2

Ne yediğim yemekten tat alabiliyorum ne oynadığım bir halısaha maçından ne de dinlediğim bir müzikten.

Ellerim bağlanmış,gözlerim kapalı,kulaklarım duymuyor..

Duyu organlarımın hepsi körelmiş gibi..Şöyle derin bir nefes alıp doğanın kokusunu bile içime çekmekten bi hitabım.

Bu illeti 2.bekleyişim olduğundan sıkıntıyı x2 yapıyorum.

ATV'nin euro 2008 için gün saydığı reklamları görünce bile içime bir titreme geliyor.

Akşam olup yatağıma yattığımda özgürlüğü düşünüyorum.

Zihnimin içinde uzun eşşek oynayan o sıkıntıları atıp yaşıma bakmaksızın uzun eşek oynadığım zamanın gelmesini bekliyorum..

Arkama yaslanıp,kollarımı açıp ''ohhh bea..'' diyebileceğim günü, anı,dakikayı,saniyeyi bekliyorum.. ( yerse..)

ve beklemekten nefret ediyorum.

1 yorum:

az-ya dedi ki...

Ben de bitiriyorum artık.
Şu lanet olası diplomaya artık alamayacağımı düşünüyorum.

hem peydahlamış-hem tasarlamış: halildogan*
fu©k-copyright 2008-????