nevarneyok? #10

-Açıldığında kaç üyesi olacağını merak ettiğim radikal bir feysbuk gurubu var aklımda: ''Tüm gün feysbukta video izleyip profilden profile zıplayan asosyal terliksi hayvanlar.''

-Birbirleriyle sıkı pıkı aşnafişne kanki modunda olan bir gruptan bahsederken ''eküri'' diyorsun da, Fransızca'da écurie ahır anlamına geliyor.Yani ''aynı ahıra mensup damızlıklar.'' veya ''ahırdaş büyükbaşlar'' şeklinde anıyorsun o topluluğu.

-Geceleri can sıkıntısı tavan yapınca meyve ve krakerlerle nutella kombinasyonları deniyorum.Bu kombinasyonlar eşliğinde msn listemdeki tiplerin iletilerini okuyor,nasıl edebiyat parçalıyor yine bu gençler diye kulaklarını çekiyorum.Lakin biri var ki beni benden aldı: ''ender gelişen osasuna atakları gibisin'' O kendini biliyor.

-Dünya gözüyle Prodigy 'i izlemek üzere yarın itibariyle İstanbul'a kaçıyoree..

-Son olarak: Nihat Doğan sakal gibidir,kestikçe daha gür çıkar(.) Nokta!

1 yorum:

Leyla dedi ki...

invaders must die'in canlı performansını merak ediyorum. o şarkı bana sadece bir lamborghini reventon hatırlatıyor. açıcaksın invaders must die, basıcaksın gaza e mecburen..

hem peydahlamış-hem tasarlamış: halildogan*
fu©k-copyright 2008-????