Mavi Efsanelerim.

Okulun ilk günü,öğretmen: ''ismini okuduklarım ''burda'' desin'' dedi.Sınıfımda ''R'' özürlü arkadaşlarımın çoğunluğu temsil etmesi nedeniyle ben onu ''buğday'' anladım.İnanır mısın bilmem 1 hafta boyunca her ismim okunduğunda ''buğday'' dedim.Alfabede ''S'' harfine geldiğimiz güne ise lanet ettim.Yapamadım,hiç bir zaman ''S'' harfini çizemedim ve her deneyişimin hüsranı sonrası ağladım.''8'' sayısına geldiğimizde ''S'' ye olan kinimi çoktan unutmuştum.Şöyle bir soru sordum: ''S harfini çizemeyen bir insandan 8 çizmesini nasıl beklersin?'' Yılmadım,yaratıcılığımı kullandım.2 tane yuvarlağı üst üste koydum.Beslenme çantama konan yumurtaları hiçbir zaman yemedim.Her seferinde okulun arka bahçesine attım.Beslenme çantamdaki en sevdiğim yiyeceğimin,elmamın,üstüne kokusunun sinmesinden de nefret ettim,yumurtalı elma yemekten tiksindim.Sosyal kol seçimine geldiğimizde ismi okunan kola katılmak isteyenler parmak kaldırsın istendi.Araç-gereç,kızılay,çevre vs. kollarını es geçtim.Sporla,futbolla ilgili bir kol bekliyordum ve ''enerji tasarruf kolu'' dediğinde hoca ''beni seç beni seç'' diye atladım.Kendi enerjimi tasarruflu kullanırdım.Sırf içinde ''enerji'' kelimesi geçtiği için futbolla ilgilili bir koldur diye hesaplamıştım,yanıldım.Sınıf başkanlığı seçimlerinde başkan olduktan sonra kendimi power rangersların kaptanı sandım.Başkan yardımcım kızı zevcem bildim,onu evimin kadını yaptım,hiçbir zaman çalıştırmadım.Konuşanları yazmak gibi çetin bir görevi tek başıma üstlendim.Erkek arkadaşlarımın efemine önlük yakalarıyla alay ettim.Okuma fişleri konusunda tabuları yıkmayı hayal ettim.Ali ata değil de bukalemuna baksın istedim.Çok mu hayalperesttim?

6 yorum:

myown dedi ki...

çok hayalperstsin ama herkesin yaşayıp da diyemediğini anlatamadığını yazmuşsın...harikaydı.

Adsız dedi ki...

Allah cezanı vermesin, çok güzl bi yazıydı.

hayalperest değil fantasy centre gibisin:)

Adsız dedi ki...

Ne keyifli bir yazı olmuş hocam. Ben de bir itirafta bulunayım. Yaz tatili sonrası ikinci sınıfa geçtiğimizde "h" harfini unutmuştum. Nazıl yazılır diye tırmaladım 1 hafta...

Şehzade Ali dedi ki...

Süper yazı =)
Ben de kareli defterde sayıları birer kareye yazardım, çok zorlu olurdu =)

Adsız dedi ki...

halilcim valla süper bi yazıı :)
bana ilkokul yıllarımı hatırlattın bi an...

Adsız dedi ki...

ben bu yazıyı arada nasıl kaçırmışım ya..:D
yüreğine sağlık halil yine yapmışsın yapacağını.. ;)
yazılarını okurken yüz ifadem mutlaka değişiyor..(ya gülümsüyorum,ya da hüzünleniyorum)
(aslıhan..)

hem peydahlamış-hem tasarlamış: halildogan*
fu©k-copyright 2008-????