Buzlush.

Salak ile Avanak filminden hep imrenmişimdir; sonunda bu yaz bakabildim bu meledin tadına.Dondurmayı zaten çok sevmezdim,yazları alternatif bir serinleme materyali keşfetmiş olduk.Çileklisi ve kavunlusunu içtim.Bazen torpil yaptırıp ikisini karıştırtıyorum.Fena olmuyor.Ama öncelikli tercihim kavunlu.Kivilisi falan da varmış fakat bizim buralara henüz gelmedi.Vodkayla karıştırıp denemeyi de planlamıyor değilim.Özellikle kavunlusuyla iyi bir ikili olacakları hissi var..

2 yorum:

AsA dedi ki...

Yaz ayLArinin degisiLmez zevk'kidir benim icin smoothies.. Burda onun icin ozeL aciLan cafe'Ler baziLarinda 100
den fazLa cesitLeri oLAn yerLer ama ben herzamanki gibi buz ve cilek karisimini severim.. Vodka iLe degiL ama cin katip ictim ben bi tanesine begenmedim.. Afiyet baL seker oLsun sana..!

Adsız dedi ki...

offf hep içmeye özenip de içmeye üşenmişimdir :)

hem peydahlamış-hem tasarlamış: halildogan*
fu©k-copyright 2008-????