nevarneyok? #4

-ingiltere'den,antalya'dan,izmir'den yakın ama uzak akrabalar,onların çocukları,curcuna,tak'etti artık canıma bu maskeli balo.tüm bu sahte okeylerin arasında bir eleman var ki bana o ortamları çekilir kıldı; adı osman yaşı 5-6 arası,lisanı yarı ingilizce-yarı türkçe,sıfatı jr.rooney.''kanka beybiii..'' diye beni çağırışını özledim bile kanka.) (bu kısım tefaruat.)
.
-herşey ters gidiyor derken,enkaz halinde molozlar altındayken,uykusuz gecelerde gökyüzündeki milyonlarca yıldızdan birini yakalabilme hayalindeyken,sen ezelden beri tüm damarlarıma kadar ışımışken,en uzakta,gözle görülmeyecek kadar uzakta beni beklerken,nasıl oldu da yanı başıma kadar geliverdin? Feysbukuma ''İzmir Economy University-Interior Architecture and Environmental Design'' yazacağım günü iple çekmek nasıl bir görgüsüzlüktür? Bu nasıl bir sevinçtir? Bu nasıl bir gündür? Bu nasıl bir nefes alıştır? Bu nasıl bir re-turn back'tir?
.
-yalan rüzgarlarından çıkıp yalan tsunamileriyle boğuşan tatil planlarını masaya yatırmanın zamanı nasıl da gelmiştir?
.
-babam böyle çilekli pasta yapmayı nereden öğrenememiştir? ya da bana böyle bir fedakarlık yapmayı nereden öğrenmiştir?
.
-don't worry be happy amk be happy..!
(bu kısım da zafer sarhoşluğu)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Burayada yazmanı bekliyorum hocam IEU ile ilgili notunu hadi bakalım umarım istediğin olur..

graSS dedi ki...

inşallah taylan,yazarım emin ol .)

Adsız dedi ki...

designer!

az-ya dedi ki...

tebrik ede bilirmiyiz halil?

graSS dedi ki...

her türlü tebriğe açığız .)
tercihimizi yaptık,inşallah geldiği gün blogda herkese bakım var.

hem peydahlamış-hem tasarlamış: halildogan*
fu©k-copyright 2008-????