nevarneyok? #3

-ösese sonuçları geldi.ak koyun,kara koyun belli oldu.ben o koyun mevzusunun; kara'ya yakın gri kısmındayım.acilen birinin renklendirmesi lazım beni,dışıma taşırmadan.
.
-tam ps kusacaktım ki; imdadıma bilardo yetişti.şu aralar bilardo sarmak en büyük sosyal aktivitem.
.
-önüm arkam sağım solum heryer lost olmuş.donald'la birlikte yeni karar verdik izlemeye.ilk bölümünden itibaren cd'leri lazım.
.
-izel'in bir şarkısı vardı; ''gel de kaçıp gidelim,usandım bu halimden.yelken açıp gidelim,görünmeden gece sahilden..'' diye.bana bu şarkı sözlerini uygulamaya geçirecek biri de lazım.
.
-tatil planları yine kayıplarda. ( 2 yukardaki olayla uyumlu oldu. )
.
-beni dinlendiren bir olay ise; 2 bira açıp,müzik dinleyerek sana yazmak grasshopper.yine yanlış anlama yazmak derken,karalamak hani.yani kötülemek de değil karalamak derken..neyse anladın işte..
.
-son olarak; recep ivediğimsi yaşam tarzıma,ivedik bir şekilde devam etmekteyim...şimdilik hepsi bu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

evet abi bu blog'a girmeyen gerçektende O olsun. İlginç yazılar sürükleyici ve güzel tasarım.

hem peydahlamış-hem tasarlamış: halildogan*
fu©k-copyright 2008-????